Direktlänk till inlägg 25 augusti 2008

Min Helg av:gråtrunkaren 29år (eller är det 9år?)

Av Gråtrunkaren - 25 augusti 2008 21:21

Min helg    


Gick upp kl 6:00 inte för att jag skulle utan för att jag inte kunde sova längre då. Hade legat och försökt sova i 30 minuter. Lekte lite med min nya dator. Det var inte så kul för det saknades grejer i den så det fans inget kul att göra med den. Kl 8:00 åkte jag och två bröder till Uråsa på bil tävling. Det var ganska så kul men det började regna så vi sket i det och åkte till Växjö istället. I bilen så passade jag och den äldre brodern på att dricka öl. När vi kom till Växjö så yrade vi omkring på Media Markt. Jag lyckades att dra igång ett larm när jag var och fingrade på ett jättestor objektiv. Jag la det försiktigt ifrån mig och smög från den tjutande platsen. Sen åkte vi till Toys”r”us. Jag fick hoppa ur bilen innan vi parkerade för jag var tvungen att lätta på trycket bakom leksaksaffären. Det var underbart skönt att pissa lite då. Inne i affären så försökte vi hitta en lämplig present till någon som precis blivit veterinär. Ett tag så tyckte vi att en Dart Vader mask skulle vara en lämplig present. Men vi insåg snart att vi bara tyckte det eftersom vi själva ville prova den så tillslut beslutade vi oss för att köpa ett litet läkarkitt istället och några piratflaggor. Sånt som alla nyblivna veterinärer behöver. Efter det så begav vi oss till Max och käkade. Sen så hoppade vi in i bilen igen och fortsatte att dricka öl samt ta några rundor på stan. Efter en stund så ansåg vi oss tillräckligt salongsberusade för att våga dyka upp där kvällens fest skulle vara så då åkte vi från Växjö till stället där festen skulle äga rum. Där hoppade jag och den äldre brodern av (den yngre åkte hem). Nu fick vi chansen att hälsa på värdinnan (jag hade aldrig träffat henne innan bara sett henne ligga i soffan i mitt vardagsrum). Hon tvingade oss att bära först en soffa och sedan en fåtölj. Annars så skulle vi inte få låna duschen sa hon. När vi gjort det fick vi låna duschen. Jag duschade först och då passade den äldre brodern på att bajsa. Sen så bytte vi plats så att jag fick bajsa också. Vi var fortfarande lite nervösa så vi satte oss i den kalla bastun och drack lite mer öl så vi skulle våga gå ut och träffa nytt otäckt folk. Innan vi gick från bastun så passade jag på att fylla mina fickor med mina öl. När vi kom ut ur bastun så kom det en kille som sa

–Är det ni som är killarna i duschen?

-Ja det är det. Svarade vi.

-Ni är omtalade. Sa han som för övrigt studerade till veterinär i Köpenhamn.

-Ja vi har varit med varandra en stund nu. Skojade vi.

-Inga fördomar här. Svarade han.

Sen gick vi bort till logen där festen skulle va. Jag fick syn på alla roliga instrument och sa

-Det hade varit kul att spela på trummorna men det vet jag ju att jag inte får.

Sen stod vi och tittade på när killen som utbildade sig till veterinär stod och grillade likbitar från lamm, kyckling och andra döda djur. Då berättade killen att han brukade jobba som slaktare på loven. Vilken konstig veterinär som dödar djuren istället för att hjälpa dem? Tänkte jag. När vi stod där så kom värdinnans mamma och klagade på den äldre brodern för att han hade tagit med sig eget vin.

-Tror du inte vi har dricka här. Sa hon.

Vi smålänningar är inte vana vid att bli bjudna på sprit tänkte vi. Sen fick hon syn på mig som stod och drack öl.

-Det är bra, du har hittat ölen.

-Ja. Sa jag tveksamt.

Jag ville inte säga att det var mina egna öl så istället så framstod jag som en idiot som proppar fickorna fulla med öl när det är gratis. Men det tog jag. För jag är ju en idiot på så många andra plan. Det är någonstans här som det började bli lite oklart för mig vad som händer. Nu mins jag bara att vi äter den goda maten. Jag pratar förmodligen med folk. Om vad vet jag inte. Jag är uppe och dansar lite. Jag sitter vid trummorna och spelar. Jag blir bortkörd från trummorna. För det var tydligen ingen bra ide att spela på dom. Men den äldre brodern triggade mig till att göra det. Sen så finns det finns tydligen en tjej på stället som tycker det är kul att hälla i mig sprit har mina vänner berättat. Så fort jag har druckit ur så häver hon upp något nytt till mig. Detta resulterar självklart i att jag somnar/däckar runt elvatiden. Då får en vän till mig som jobbar på Sydved den fina iden att han ska ge min pillisnopp en avsugning. Men inte en sådan där gosig avsugning män emellan med munnen utan en mer agrresiv sort som utförs med en dammsugare. Detta uppskattas inte av två kvinnliga poliser som befinner sig på festen. Dom läxar tydligen upp sydvedskillen och förklarar att det klassas som sexuella trakasserier det han håller på med. Själv så sov jag bara och han aldrig riktigt njuta av avsugningen.

Vad som mer hände vet jag inte men jag vet att dom beslutade sig för att natta mig i duschen sedan. Senare på kvällen så kommer även några av festdeltagarna till duschen. Dom har nu beslutat sig för att basta. Vad som sker där enligt andra källor är det att. Den äldre brodern bastar naken. Han skryter även om att han har tre pungkulor. Detta kontrolleras av en av de kvinnliga bastubadarna. Under kontrollen så lyckas den äldre brodern få till ett halvstånd. Senare så väljer den äldre brodern och en lastbilschaufför att befinna sig i samma kalsonger. Detta är en obehaglig syn. Jag har tyvärr set ett kort på hela händelsen. På natten kommer våran bil som ska föra oss hem. Hon insåg nog inte hur svårt det skulle vara att samla alla som skulle med hem. Jag var inlåst på dasset och vägrade svara. Den äldre brodern var naken och hittade inte sina kläder. Lastbilschauffören var sig själv. Någon gick inte få ett vettigt ord ur. Det var nog bara en tjej som det var lite ordning på.


Dagen efter spydde jag och insåg hur ont jag hade i mina knän. Jag mådde dåligt hela dagen.

 
 
Ingen bild

SH

25 augusti 2008 21:49

Det var en trevlig tillställning det där=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gråtrunkaren - 24 november 2009 21:21

 Jag har under kvällen varit och tagit min spruta mot svininfluensan. Jag skulle tagit den tidigare men eftersom jag har tryckt i mig en massa annat vaccin inför en resa så har jag inte fått ta den. Jag vet inte riktigt om jag egentligen bryr mig m...

Av Gråtrunkaren - 6 juli 2009 18:42

Idag så skulle jag vara och jobba på högskolan i JKPG. (Det är där EU parlamentarikerna håller till just nu) Det var visst välldigt viktigt att göra klar några meningslösa soffor så att EU parlamentarikerna kan sitta i dem om dom skulle bli trötta ...

Av Gråtrunkaren - 21 februari 2009 11:07

Jag skulle ju berätta om vad som hänt under detta året hitintills lovade jag ju. Så det är lika bra att jag gör det nu. I det stora hela så har det ju varit lugnt. Detta mycket beroende på att nästan all min fritid gått åt till ett filmning och redig...

Av Gråtrunkaren - 20 februari 2009 06:47

Igår så gav jag en tjej på mc donalds en obehaglig upplevelse. Jag var lite smått hungrig igårkväll och orkade inte laga något att äta utan tog istället beslutet att jag skulle köra förbi mc donalds och köpa nått. I driven så beställde jag en qp. När...

Av Gråtrunkaren - 14 februari 2009 07:01

Tjosan i trosan!   Det var riktigt längesedan som jag bloggade nu. Förmodligen så beror det på att jag har varit väldigt lugn den senaste tiden och inte gjort några skandaler. Och gör man inga skandaler så finns det ju inget att berätta om. F...

Presentation

Omröstning

Är det dags för mig att ta det lite lugnt med spriten?
 Ja
 Nej
 Det är lugnt, det är redan försent för dig ändå
 Spriten? jag trodde du drack öl
 Du ska nog dra ned lite på din konsumtion

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards