Direktlänk till inlägg 28 september 2008

Idiotiskt uppförande!

Av Gråtrunkaren - 28 september 2008 21:46

Jag har varit sjuk i veckan. Åkte hem från jobbet i tisdags. Återgick till jobbet i fredags. Inte för att jag var frisk utan för att jag tyckte att det var så tråkigt att vara hemma. Igår så var jag på torget och filmade någon slags dryg och meningslös modevisning. Efter det så gick jag hem och spelade in min senaste hit ”Torbjörnpromen”. När jag höll på med det så insåg jag att det skulle sitta fint med en öl. Jag köpte bara 6st öl i fredags så att jag inte ska bli så full i helgen. När jag är inne på min andra så ringer S och undrar om jag ska vara med och slurpa lite. Varför inte tänker jag och erkänner att jag redan har startat. Efter en stund så kommer S, A och L. Vi Svingar några bägare och beger oss till D där det ska vara fest. När vi är hos D så inser vi att det inte är så mycket drag ännu. Klockan är ju inte så mycket. Vi lyckas att få skjuts till Skånegatan där L bor. Jag och S vägrar följa med in till L och vänta på när han ska duscha. Vi väljer istället att sätta oss på en parkbänk vid ICA 1:an. När vi suttit där ett tag och bjudit LL på några öl så beslutar vi oss för att gå till S. Vi ska göra något där vet inte riktigt vad. På något sätt så hamnar vi hos hans grannar istället. S matar mig med öl hela tiden själv så får han rödvin av sina grannar. Detta visar sig vara något dåligt att ge till S som helt oväntat spyr fult av rödvin på deras matta. Sen är det lite svart en stund men på något sätt så släpar vi in mattan till S och han går och lägger sig. Själv så beger jag mig till D. Hos D är A, L och T vi partar lite och sen så svartnar det igen. Plötsligt så blir jag väckt. Jag ligger ute bredvid huset. Det är D som har hittat mig. Väldigt stor tur för mig. Dom andra är inte kvar och jag har ingen aning vad jag gör där. Han frågar ifall jag inte ska sova inne. Jag anser att det är ett bra förslag han ger mig och glider in och lägger mig i hans soffan. På morgonen när jag vaknar så smiter jag iväg med svansen mellan benen som efter någon risig bortamatch.

Under dagen så har jag varit hos min syster och hennes kille som fyllt år. Jag trodde halva dagen att det var bakfylla som jag led av men förstod tillslut att det är sjukdommen som blivit mycket värre igen. Man ska inte sova utomhus såhär års.


/Gråtrunkaren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gråtrunkaren - 24 november 2009 21:21

 Jag har under kvällen varit och tagit min spruta mot svininfluensan. Jag skulle tagit den tidigare men eftersom jag har tryckt i mig en massa annat vaccin inför en resa så har jag inte fått ta den. Jag vet inte riktigt om jag egentligen bryr mig m...

Av Gråtrunkaren - 6 juli 2009 18:42

Idag så skulle jag vara och jobba på högskolan i JKPG. (Det är där EU parlamentarikerna håller till just nu) Det var visst välldigt viktigt att göra klar några meningslösa soffor så att EU parlamentarikerna kan sitta i dem om dom skulle bli trötta ...

Av Gråtrunkaren - 21 februari 2009 11:07

Jag skulle ju berätta om vad som hänt under detta året hitintills lovade jag ju. Så det är lika bra att jag gör det nu. I det stora hela så har det ju varit lugnt. Detta mycket beroende på att nästan all min fritid gått åt till ett filmning och redig...

Av Gråtrunkaren - 20 februari 2009 06:47

Igår så gav jag en tjej på mc donalds en obehaglig upplevelse. Jag var lite smått hungrig igårkväll och orkade inte laga något att äta utan tog istället beslutet att jag skulle köra förbi mc donalds och köpa nått. I driven så beställde jag en qp. När...

Av Gråtrunkaren - 14 februari 2009 07:01

Tjosan i trosan!   Det var riktigt längesedan som jag bloggade nu. Förmodligen så beror det på att jag har varit väldigt lugn den senaste tiden och inte gjort några skandaler. Och gör man inga skandaler så finns det ju inget att berätta om. F...

Presentation

Omröstning

Är det dags för mig att ta det lite lugnt med spriten?
 Ja
 Nej
 Det är lugnt, det är redan försent för dig ändå
 Spriten? jag trodde du drack öl
 Du ska nog dra ned lite på din konsumtion

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards