Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

En obehaglig upplevelse för tjejen i luckan

Av Gråtrunkaren - 20 februari 2009 06:47

Igår så gav jag en tjej på mc donalds en obehaglig upplevelse. Jag var lite smått hungrig igårkväll och orkade inte laga något att äta utan tog istället beslutet att jag skulle köra förbi mc donalds och köpa nått. I driven så beställde jag en qp. När jag sedan skulle få min mat så skulle burgaren dröja men jag kunde vänta vid luckan. Jag fick min läsk undertiden.

Nu är det så att jag inte har någon drickahållare i min bil och drickan brukar inte lyckas stå av sig själv på golvet när jag kör så jag gjorde som jag alltid gör. Jag satte drickan emellan mina ben. När jag satt där och väntade så spelade jag en låt med Kajsa Grytt. Jag tyckte att den svängde så jag höjde volymen och började trumma på locket till läsken. Jag sitter där och trummar och spanar innåt ibland för att se om min mat är klar snart. Tjejen där inne verkar däremot tycka att jag är konstig för hon ger mig sådana blickar. Jag skiter i det och fortsätter att trumma. Efter ett tag så kommer hon fram till luckan med min mat. Hon tittar ned och ser min läsk emellan mina ben och utbrister med en lättad röst.

-Ja ha, du har gjort en egen liten drickahållare.

-Ööö, ja.

Svarar jag, sen inser jag att mina tummande rörelser på muggen emellan benen mer har sett ut som att jag har pysslat med någon form av personlig masag än trummning.  Hon tyckte nog det var obehagligt att se en gubbe sitta i billen och rycka med händerna samtidigt som han satt och glodde in efter henne.Det är konstigt att man inte ska kunna trumma ofentligt utan att folk ska tro det värsta.

För övrigt så smakade maten bra.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gråtrunkaren - 24 november 2009 21:21

 Jag har under kvällen varit och tagit min spruta mot svininfluensan. Jag skulle tagit den tidigare men eftersom jag har tryckt i mig en massa annat vaccin inför en resa så har jag inte fått ta den. Jag vet inte riktigt om jag egentligen bryr mig m...

Av Gråtrunkaren - 6 juli 2009 18:42

Idag så skulle jag vara och jobba på högskolan i JKPG. (Det är där EU parlamentarikerna håller till just nu) Det var visst välldigt viktigt att göra klar några meningslösa soffor så att EU parlamentarikerna kan sitta i dem om dom skulle bli trötta ...

Av Gråtrunkaren - 21 februari 2009 11:07

Jag skulle ju berätta om vad som hänt under detta året hitintills lovade jag ju. Så det är lika bra att jag gör det nu. I det stora hela så har det ju varit lugnt. Detta mycket beroende på att nästan all min fritid gått åt till ett filmning och redig...

Av Gråtrunkaren - 14 februari 2009 07:01

Tjosan i trosan!   Det var riktigt längesedan som jag bloggade nu. Förmodligen så beror det på att jag har varit väldigt lugn den senaste tiden och inte gjort några skandaler. Och gör man inga skandaler så finns det ju inget att berätta om. F...

Av Gråtrunkaren - 26 december 2008 06:56

Då var det dags att återigen redogöra liteför vad som hänt sen sist. Det var ju et tag sedan jag skrev så det kommer nog bli lite rörigt antar jag för det har hänt en heldel.   Yrkesgrupper i krig Bland annat så har jag upptäckt at det finns någon ...

Presentation

Omröstning

Är det dags för mig att ta det lite lugnt med spriten?
 Ja
 Nej
 Det är lugnt, det är redan försent för dig ändå
 Spriten? jag trodde du drack öl
 Du ska nog dra ned lite på din konsumtion

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards