Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Gråtrunkaren - 19 augusti 2008 21:28

Ja då kan man börja ana att något inte stämmer med mig. Har haft lite oflyt Med relationerna under senaste tiden. I fredags så lämnade min jobbarkompis mig och i måndags så gav sig min flickvän av. Så det har blivit en liten omställning i livet. Jag kanske bör nämna att min jobbarkompis slutade på jobbet för att han skulle börja plugga och min flickvän reste för att hon ska jobba som aupair i USA ett år. Så nu är man gräsänkling ett år framöver. Det finns vissa risker att det kommer spåraur lite mer än vanligt :-D

Det är ju alltid en fördel att ha någon som kan hindra en från att göra dummheter. För jag gissar på att mina vänner bara kommer heja på mig om jag skulle få för mig att göra något "inte så smart". Det värsta är ju att "inte så smart" är det jag är bäst på att göra.


/gråtrunkaren 

Presentation

Omröstning

Är det dags för mig att ta det lite lugnt med spriten?
 Ja
 Nej
 Det är lugnt, det är redan försent för dig ändå
 Spriten? jag trodde du drack öl
 Du ska nog dra ned lite på din konsumtion

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards