Direktlänk till inlägg 21 september 2008

Då har man åkt polisbil också!

Av Gråtrunkaren - 21 september 2008 22:11

Det har varit en misslyckad helg om man ser till mitt mål för helgen ”att var nykter”. Under lördagsförmiddagen så var jag på släktträff. Jag avskyr sådana tillställningar. Men det var ganska ok jag snackade mycket med min syssling som jag umgicks mycket med för. När jag sedan lyckades smita från träffen så tyckte jag att jag varit så duktig att jag kunde ta en öl. Jag öppnade en. När jag gick och myste med den så kom A hem. Han undrade om jag skulle med till S och ta några kalla. -Jag kan hänga med och ta några men jag går nog hem tidigt för jag är så trött. Svarade jag

Hos S blev det fullt ös och på något sätt så försvann tröttheten. Något som däremot drabbade mig var berusningen. Jag blev as full och gled vidare till stadshotellet. Där träffade jag min syssling igen. Jag träffade även några andra av mina sysslingar. Vet inte riktigt vad jag sa till dem. I stort sett allt är väldigt suddigt. Plötsligt så befinner jag mig på efterfest hos J. Det är han, jag och Å som är där. Å har tappat sin telefon och när vi ringer till den så visar det sig att den finns på polisstationen. På något märkligt sätt så lyckas vi få polisen att hämta oss och köra oss till stationen där vi hämtar mobilen. Jag tjatar hela resan på en av poliserna. Han är bror till min morbrors fru och dom var med på släktträffen tidigare på dagen. Jag anser att detta är info som han vill ha berättat för sig efter kl 4 på natten när han har jobbat länge. Tyvärr så vill dom inte köra oss hem från stationen sen så vi får gå hem. Jag är hemma vid halv fem tiden. Det är ganska sent om man tänker på att jag tidigare hade hävdat att jag skulle lägga mig tidigt.

När jag vaknade idag kl 9 så frågade A om jag skulle med honom S och FL på tipps promenad. Det skulle jag. Jag var ju fortfarande full och tycker att tipps promenad låter som typ det coolaste man kan göra. Jag springer och skuttar under hela promenaden och är på gott humör. Men när vi sedan kom hem från den så blev jag av någon konstig anledning väldigt dålig. Så nu har jag legat och tyckt synd om mig själv. Fan jag tror att jag håller på att bli sjuk också.


/Gråtrunkaren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gråtrunkaren - 24 november 2009 21:21

 Jag har under kvällen varit och tagit min spruta mot svininfluensan. Jag skulle tagit den tidigare men eftersom jag har tryckt i mig en massa annat vaccin inför en resa så har jag inte fått ta den. Jag vet inte riktigt om jag egentligen bryr mig m...

Av Gråtrunkaren - 6 juli 2009 18:42

Idag så skulle jag vara och jobba på högskolan i JKPG. (Det är där EU parlamentarikerna håller till just nu) Det var visst välldigt viktigt att göra klar några meningslösa soffor så att EU parlamentarikerna kan sitta i dem om dom skulle bli trötta ...

Av Gråtrunkaren - 21 februari 2009 11:07

Jag skulle ju berätta om vad som hänt under detta året hitintills lovade jag ju. Så det är lika bra att jag gör det nu. I det stora hela så har det ju varit lugnt. Detta mycket beroende på att nästan all min fritid gått åt till ett filmning och redig...

Av Gråtrunkaren - 20 februari 2009 06:47

Igår så gav jag en tjej på mc donalds en obehaglig upplevelse. Jag var lite smått hungrig igårkväll och orkade inte laga något att äta utan tog istället beslutet att jag skulle köra förbi mc donalds och köpa nått. I driven så beställde jag en qp. När...

Av Gråtrunkaren - 14 februari 2009 07:01

Tjosan i trosan!   Det var riktigt längesedan som jag bloggade nu. Förmodligen så beror det på att jag har varit väldigt lugn den senaste tiden och inte gjort några skandaler. Och gör man inga skandaler så finns det ju inget att berätta om. F...

Presentation

Omröstning

Är det dags för mig att ta det lite lugnt med spriten?
 Ja
 Nej
 Det är lugnt, det är redan försent för dig ändå
 Spriten? jag trodde du drack öl
 Du ska nog dra ned lite på din konsumtion

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards